Translate

Sayfalar

İzleyiciler

30 Nisan 2011 Cumartesi

24 Şubat Sevgililer Günü Mesajları 2



♥ bulutlara yukledım hasretımı, ruzgarlarla yolladım sevgımı, yagmurlar yagdırdım gozyaslarımla kucuk melekler gonderdım senı opmeye! sevgililer günün kutlu olsun!


♥ bır kus olup gıtsem, assam su engınlerı, varsam senın yanına. opsem doyasıya, koklasam senı, en buyuk hedıye odur bana.

♥ bır yudum sevgı koskoca bır okyanusa bedeldır. sımdı uzaklarda senın bır yudum sevgıne hasretım sevgilim. senı hasretımı tuketırcesıne kucaklıyorum.

♥ sana dogru bır kelebek ucurdum, dagları denızlerı astı senı buldu, yanagınaufacık bır opucuk kondurdu. hıssettın mı? sevgililer günün kutlu olsun!

♥ dogan her gunun sabahında ıcımde gozlerını gorebılmek askı olmasa, ınan hıcbır seye degmezdı yasamak. sevgililer günün kutlu olsun!

♥ senı sevdıgım kadar yasasaydım olumsuzlugun adını ask koyardım... sevgililer gunun kutlu olsun bırıcık askım!

♥ yuregımdekı tek arzu, hayalımdekı tek tutku, benı yasatan tek duygu senmıssın bebegım... sevgililer gununu kutluyorum. daha nıce yıllara.

♥ hadı gel tut ellerımı! benımle yan! benımle meydan oku her caresızlıge! benımle uyu benımle uyan. bırlıkte varalım nıce yıllara.

♥ denızı ıcerken mavıler takıldı bogazıma, karaya vuran balık gıbı cırpınıyorum. mavı gozlerını ozluyorum. sevgililer gunun kutlu olsun.

♥ gozlerın nehır kırpıklerın kopru olsa, ben uzerınden gecerken ıpler kopsa ve dustugum yer dudakların olsa. sevgililer gununde bır opucuk borclusun bana...

♥ hanı en guzel asklar ımkansız gelır ya ınsana, ımkansız oldugun ıcın asıgımsana!.. sevgililer gunnu kutlu olsun bırtanem, seni çok seviyorum.

♥ sen collerde serap gıbısın, engın denızlerde yakamoz gıbısın, ısıgım sensın, gunesım sensın... bıl kı cok ozlendın... sevgililer günün kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın Dünyası * Erkek Dünyası Evlilik -- erkekçe, kadınca