Translate

Sayfalar

İzleyiciler

4 Ağustos 2011 Perşembe

Sevgi & Aşk Mesajları

Sevgi & Aşk Mesajları

Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum.

Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.

Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış...

Ben seni unutmak için sevmedim ama ne için sevdiğimi unuttum.

Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir... Şimdi yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle... Seni seviyorum!

Kalbimde arama eski yerini sen gözümden akan sele karıştın.

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin.

Seni denizdeki kumlar, gökteki yıldızlar, ormandaki ağaçlar, dünyadaki insanlar, okyanustaki sular, sahildeki martılar ve güneşin ışıklarından daha çok seviyorum. Birlikte daha güzel günlere...

Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan... Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat... Muuckk!!!

Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum.

Hep beni kimse sevmiyor ki derdin! Usulcacık sokulup yüreğine ...ben seviyorum demek isterdim.

Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artık. Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun, bugün bana esersin ...yarın ellere...

Hasretin öldürdü beni! Şimdi geceler çaresiz. Şimdi yağmur damlası gelip konar dudaklarıma sessiz. Söylemiş miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.

Kapının önünde aşk yapma aşkın gözü kördür ama komşularinki asla.

Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!

Sana şarap vereceğim, iç ama sarhoş olma. Sana bir gül vereceğim, kokla ama soldurma. Sana kalbimi vereceğim, sev ama incitme!...

Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir... Şimdi yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle... Seni seviyorum!

Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!

Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!..

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim...

AŞK GÜLÜ DİKENİYLE AVUÇLAMAYA BENZER! ELLERİN KAN İÇİNDE KALIR AMA DİKENLERİN HESABINI GÜLDEN SORAMAZSIN

BİRGÜN DUDAKLARIN KURURSA OKYANUSU GETİRİRİM SANA AKŞAM AYAZINDA TİTRERSEN GÜNEŞİ GETİRİRİM SANA
EĞER GÖNLÜN BİR SEVGİ ARARSA KALBİMİ SÖKÜP GETİRİRİM SANA

BATARYASI ZAYIF RÜYALARIMIZA ŞEBEKE HATASI SEBEBİYLE BİRSÜRE ULAŞILAMADI. ŞİMDİ İSE FULL ÇEKEN HATTIMLA SENİNLEYİM.

SESİNİ DUYSAMDA HERAN YÜZÜNÜ GÖRMEK GİBİ DEĞİL
ÖZLEDİĞİMİ BİL HERAN HİÇBİR ŞEY SENİ SEVMEK GİBİ DEĞİL

YATAĞINI GÜL YAPRAKLARIYLA RÜYALARINI PAPTYALARLA SÜSLEDİM
ÜZERİNİ SEVGİMLE ÖRTTÜM TÜM KABUSLARINIDA BEN ALDIM Kİ SEN RAHAT UYU BİRTANEM!

AŞKIM YATAĞIN, SEVGİM YORGANIN, YÜREĞİM YASTIĞIN OLSUN İYİ UYU BİR TANEM.

SEN SENİ SEVENİ GÖRMEYECEK KADAR KÖRSEN. ODA SANA SEVGİSİNİ SÖYLEMEYECEK KADAR GURURLUDUR.

BİZİM ÖMRÜMÜZDE IRMAKLAR VARDIR. SULARINDA HAYALLERİMİZİ YÜZDÜRDÜĞÜMÜZ. BİZİM ÖMRÜMÜZDE DOSTLARIMIZ VARDIR GÜNLERİMİZ AYRI GEÇTİĞİNDE ÜZÜLDÜĞÜMÜZ.

BEN SEVDANIN SOKAĞINDA OTURUYORUM GECELER HİÇ BİTMİYOR. BEN HİÇ UYUMUYORUM.

BİR YAĞMUR DAMLASI SENİ SEVİYORUM ANLAMINI TAŞISAYDI VE SEN BANA SENİ KADAR SEVDİĞİMİ SORACAK OLSAYDIN İNANKİ BİR TANEM HERGÜN YAĞMUR YAĞARDI.

YÜREĞİM HAFİF ISLAKTIR BENİM KUYTU KÖŞELERDE AĞLAMAKTAN VE RENGİ HAFİF UÇUKTUR KURUSUN DİYE KAÇ KEZ GÜNEŞE ASMAKTAN.

SENİ UNUTMAK İÇİN AND İÇTİM GÖZLERİN GELDİ AKLIMA VAZGEÇTİM.

HADİ UYANDIR BENİ SÖYLE GÖRDÜĞÜM ZAMANSIZ BİR DÜŞMÜ HADİ GİT, UZAKLAŞ, YOKLUĞUNA İNANDIR BENİ GERÇEKTEN
YORULDUM HER BULDUĞUM YERDE SENİ KAYBETMEKTEN.

GÖZLERİN NEHİR KİRPİKLERİN KÖPRÜ OLSA BEN ÜZERİNDEN GEÇERKEN İPLER KOPSA VE DÜŞTÜĞÜM YER DUDAKLARIN OLSA.

NE SENİ UNUTMAK İÇİN BİR ÇABAM VAR İÇİMDE NEDE AŞKIMI KÖRÜKLEYEN BİR RÜZGAR NE SENİ GÖRMEDEN DURABİLECEK KADAR GÜÇLÜYÜM NEDE GÖRMEYE DAYANACAK KALBİM VAR.

BİR GÜN HAYATIN BÜTÜN GÜZELLİKLERİNDEN VAZGEÇİP SESSİZ SEDASIZ ÖLÜME GİTMEK İSTERSEN YANIMA GELKİ SANA SENSİZ YAŞAMANIN SENSİZ OLMANIN ÖLÜM OLDUĞUNU GÖSTEREYİM.

GÖZLERİN GÖZLERİME DEĞDİĞİNDE FELAKETİM OLURDU AĞLARDIM. 



Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..


Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm...


Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz...


Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!



Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!


Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...


Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir? Çünkü sen benim için daima teksin!


Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!


Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim, her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için?


Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun!


Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu. Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun... Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun.


Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden. İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir çayın tadını, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları? 

Kadın Dünyası * Erkek Dünyası * İletişim * motivasyon * Evlilik -- erkekçe, kadınca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın Dünyası * Erkek Dünyası Evlilik -- erkekçe, kadınca