Translate

Sayfalar

İzleyiciler

1 Mart 2024 Cuma

Bir Erkeği Mesajla Kibarca Reddetmenin Yolları

Hoşlanmadığın bir erkeğin sana çıkma teklif etmesi çok sıkıntılı bir durumdur. Onun duygularını incitmek istemezsin ama kesinlikle "hayır" demen gerekir.

Teşekkür et ve “hayır” de.



 Basit bir "teşekkür ederim", onu takdir ettiğini gösterir. Teşekkür ettikten sonra onunla çıkmakla ilgilenmediğin konusunda direkt ve dürüst ol. Yanlış anlamaması için mesajını kısa tut.[1] Şuna benzer bir mesaj yaz:
  • "Gerçekten gurur duydum, teşekkür ederim! Ama açıkçası bir ilişki içinde olmak istemiyorum."
  • "Davet için teşekkürler ama ilgilenmiyorum."
  • "Sorduğun için çok teşekkür ederim! Seninle arkadaş olmayı gerçekten seviyorum ama ben flört etmekle ilgilenmiyorum."

 Kendini iyi hissetmesini sağla! Ona kalbinden gelen, nazik bir iltifat yaz. Ardından, onunla çıkmakla ilgilenmediğini açıkla.[2] Şunları söyleyebilirsin:
  • "Yakışıklı, akıllı ve harika bir şarkıcısın ama hayır demem gerekiyor."
  • "Çok komiksin ve seninle takılırken eğleniyorum ama ilişkimizi arkadaşlıktan öteye götürmek istemiyorum."
  • "Harika bir tarzın var, seni alan yaşadı. Ancak bir ilişki içinde olmanın benim için doğru olduğunu düşünmüyorum."

 "Sorun sende değil, bende" tarzında konuş. Yanıtında, nasıl hissettiğine ve neden onun için doğru olmadığına odaklan. Hatalarından veya neden onunla ilgilenmediğinden bahsetme.[3] Şunları dene:
  • "Seni çok önemsiyorum ama şu anda seninle bir ilişkiye başlayacak durumda değilim."
  • "Seninle arkadaş olmaktan gerçekten hoşlanıyorum ama bundan daha ileri gidebilecek gibi hissetmiyorum."
  • "Seninle eğleniyorum ama şu anda biriyle çıkmanın benim için doğru seçim olduğunu düşünmüyorum."

Kadın Dünyası * Erkek Dünyası * İletişim * motivasyon * Evlilik -- erkekçe, kadınca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın Dünyası * Erkek Dünyası Evlilik -- erkekçe, kadınca