Translate

Sayfalar

İzleyiciler

13 Mart 2012 Salı

Kadınlar mı Erkekler mi daha mutlu?

 Erkekler kadınlardan daha mutlu

Barem Research'ün 58 ülkede yaptığı araştırmaya göre, insanları sahip oldukları para miktarı değil, yaşanılan toplumda görece statüleri mutlu ediyor.



Barem Research, dünya nüfusunun büyük çoğunluğunu kapsayan 58 ülkede yaptığı WIN/GIA ''Global Mutluluk Barometresi'' araştırmasının Türkiye halkasını gerçekleştirdi.

6 Mart 2012 Salı

Kadınlar tercih yapmak zorunda kalıyor.

 Çalışan kadında tercih baskısı

Kadınlar iş ile evdeki sorumluluk arasında tercih yapmak zorunda kalıyor.



Türkiye Personel Yönetimi Derneğince (PERYÖN) , 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle 131 orta ve üst düzey yöneticinin katılımıyla ''İşyerinde Kadın'' konulu anket yaptı.

26 Şubat 2012 Pazar

Evliliklerde kavga nedeni kadının genleri!!

 Kadınlarda bulunan bir çeşit genin evliliklerde kavga oranınının artmasına neden olduğunu ortaya koydu.
İsveç’in başkenti Stockholm’de yapılan bir araştırmada kadınlarda bulunan “boşanma geni’nin evliliklerin bitmesindeki en önemli faktörlerden biri olduğu ortaya çıktı.

22 Şubat 2012 Çarşamba

Öfkenizi elektronik posta ya da kısa mesajla göndermeyin

ABD’nin önde gelen avukatları, ayrılmak üzere olan çiftlere önemli bir uyarıda bulundu: Öfkenizi elektronik posta ya da kısa mesajla dile getirmeden önce bir kez daha düşünün. Zira mahkemede aleyhinize kullanılabilir.

ABD’nin üst düzey boşanma avukatlarının yüzde 90’ı, geçen üç yıl içinde iPhone ya da diğer akıllı telefonlardan elde edilen kanıtların davalarda kullanılmasında büyük bir artış yaşandığını kaydetti. Konu ile ilgili araştırma Amerikan Aile Hukuku Avukatları Akademisi (AAML) tarafından yapıldı.
Amerikan Aile Hukuku Avukatları Akademisi, iki yıl önce de Facebook sayfalarındaki bilgilerin kanıt olarak kullanılmasında büyük bir artış yaşandığını kaydetmişti. Aradan geçen iki yıl içinde benzer bir artışın da telefon mesajlarında kaydedildiği açıklandı.
İNTERNETTE NE ARADIĞINIZA DİKKAT
Akademinin başkanı Ken Altshuler, "Elektronik postalarınızı, bir kez daha düşünüp yeniden yazabilirsiniz. Ne söylediğinizi düşünmeniz için fırsatınız var ancak telefon mesajları anlık iletiler” dedi. Altshuler, “İnsanların

5 Şubat 2012 Pazar

Sevgiliniz olmasa, sevgililer günü hikayeniz olur mu? Aylardan Şubat ya hani…

Aşk Hikayesi: Hediyesiz Kalmak
Sevgiliniz olmasa, sevgililer günü hikayeniz olur mu? Aylardan Şubat ya hani… Tüm vitrinler tüketime davet ediyor sizleri. 14 Şubata kadar ille de bir armağan alın da ekonomileri ayakta dursun. Siz, değerli bir madenden işlenmiş hediyenizi almaktan ya da vermekten çok mutlu olurken, hiç o madenin nereden ve nasıl çıktığı aklınıza geliyor mu?
Hikayesiz kalmak, sadece kimliksiz kalmak değilmiş meğer, kimsesiz de kalıveriyormuş insan. Bu tarafı hiç aklıma gelmemişti yeni yıl yazısını yazarken. Mesela hikayesizlik hikayem, siz okurlar olmasa, hikayesini koruyabilir mi? Ben varlık bulabilir miyim bu satırlarda?

Sosyal Statü ve Güzellik İdealleri

Sosyal Statü ve Güzellik İdealleri İle İlişkili Olarak Kadın Giyiminin Analizi by Sarah Andrews

Eğer kadın, erkeğin ideal güzellik anlayışını kendi algısına dayanarak geliştirmesinde, onu hayallerine göre şekillendirmesinde pasif insan kili rolüyle yetinip yeterli anlayışı gösterseydi, herşey daha iyi olabilirdi. –Bram Dijkstra
Feminen biçim, kadın modasının şablonu olarak sunulmuştur. Ancak, çoğunlukla vücut, toplumun giysi stilini çizebileceği bir tuvalden ziyade, parçalara ayrılmış ve yeniden şekil verilebilir kil muamelesi görmüştür. Bu bozukluk, güzellik idealinin doğal vücut ile uyuşmamasından kaynaklanıyor. Bu toplumsal standartların, kadınların modanın önünde boyun eğmesini sağlaması ise vücut şeklinin tam da kendisini yeni ve doğal olmayan çizgilere dönüştürüyor. Bu trendin eğilimleştirilmesi dişi vücudunun fonksiyonunun engellenmesini ve feminen biçimin nesneleştirilip cinselleştirilmesine neden olmaktadır.

4 Şubat 2012 Cumartesi

Sanal dünyada erkekler daha müsrif

2011 yılında Türk tüketicisinin online alışverişe ilişkin tercihlerini ortaya koyan araştırmaya göre erkekler internet üzerinden alışverişe daha çok para ve zaman ayırıyor.



Türkiye’nin en çok ziyaret edilen e-ticaret platformlarından sahibinden.com’un 2011 yılı alışveriş verileri, Türk tüketicisinin online alışveriş alışkanlıklarını ortaya koyuyor. 1 Ocak - 31 Aralık 2011 tarihleri arasında sitenin ‘alışveriş’ ana kategorisinde yer alan milyonlarca ilan arasında yapılan değerlendirmede, kadınlar en çok ‘giyim ve aksesuar’ kategorisinden alışveriş yaparken, erkekler en çok bilgisayar satın aldı.